Gyurcsány: Oltásellenes a dédnagymamátok térdkalácsa
2021. április 11. írta: Barton86

Gyurcsány: Oltásellenes a dédnagymamátok térdkalácsa

gy.jpg

A Demokratikus Koalíció elnöke Facebook-oldalán fakadt ki amiatt, hogy a kormány oltásellenességgel vádolja az ellenzéket.

Gyurcsány Ferenc szerint ennek pont az ellenkezője igaz, hiszen a Publicus-intézet friss kutatása szerint az ellenzéki szavazóknál nagyobb az oltási hajlandóság.

"Ezért is Gyurcsány a hibás? Hogy pont a ti világotok hisz kevésbé a vakcinában, a normalitásban. Persze szerintetek lehet, hogy két ima Orbánért jobb, mint egy oltás, de mi nem ezt gondoljuk. Inkább regisztráljátok az oltásra. Mert az a megoldás." - írta a DK elnöke.

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbrolbalra.blog.hu/api/trackback/id/tr9216497224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evilwolf 2021.04.11. 10:57:30

Fax ki van ezzel a kettészakadt országgal, amelyik még a bajban is köpköd egymásra. Milyen ország az?
De az oltásról:
Ki tud biztosra állítani bármit is arról, hogy melyik vakcina a jó, és mikor járunk jobban?
Egyetlen vakcináról sem derülhetett még ki, hogy hogy az a tuti. Tudósok, szakemberek állítják, 2 év kell hozzá.
Akkor nehogymá a politikus, külügyminiszter, akaárki állítsa a vakcináról, hogy az milyen.
Az Astráról már kiderült, hogy kaptak jópáran vérrögöt, és sajnos haláleset is volt általa.
Eddig a Pfizer és a Moderna tűnik biztonságosan. Mondom, tűnik. Csakhogy, nálunk a pórnép ahhoz nem juthat. Politikus, állami alkalmazott, néhány idős az elején, kaptak az eddig legjobban tűnő Pfizer-ből.
A pórnép sokadalom pedig tömegoltásban, jó nagy sűrű tömött sorokban kapja a kímait, az oroszt, és a már kétes hírnevet szerző Astrát.
A kínai az derült ki, hogy két adag kevésnek bizonyul, lehet menni harnadszorra is sorbaállni és böketni. Ja, és még nem tudjuk a valós mellékhatásait.
Na, most ki dönt jól?
Aki oltat bármilyen kétes vakcinával, vagy aki nem oltat?
Én eddig nem kaptak el ezt a virnyót, de kaptam oltást, ami 2 napra eddig lenyomott, és akár még vérrögöt is okozhat.
Sokat őrlődtem, hogy beadassam-e, hisz bízom a szervezetemben, ami eddig jól működött. Még sohasem voltam influenzás, lazán öltözködöm, s így vagy kétszer volt max 38,2 a lázam, évtizedek alatt.
Az oltás napján is kétségeim voltak, kell ez nekem, vagy gyűjjék a vírus, ami sokaknál nem okozott tünetet sem. Tudom, sokan meg nagy bajba kerültek.
Csakhogy eddig nem volt bennem a virnyó, most meg tettek belém. Hatástalant. Biztos? Az akkor is virnyódarab, ami eddig nem volt bennem.
Jött is a láz, a gyengeség, a pocsék közérzet, izomláz.
És még jöhet a vérrög is.
Most is bizonytalan vagyok, hogy kellett nekem ez az oltás?
Megkaptam, belementem, nem vagyok oltásellenes, de kételkedem.
Most akkó mi van, qrmányoladal?
És mi lesz 2 év múlva, amikorra kiderül a valóság, és lehet, hogy oltással rosszabb lesz? Akkó mi lesz?
süti beállítások módosítása