Börtönbe küldené a rendőrség Hadházy Ákost
2021. április 09. írta: Barton86

Börtönbe küldené a rendőrség Hadházy Ákost

A politikus százezer forintos büntetést kapott a dudálós tüntetés miatt, ezt azonban inkább ledolgozza.

hadhazyakos1804_1.jpg

"Fizetni nem fogok ezeknek egy fillért sem azért, mert tiltakozást mertem hirdetni az aljas húzásaik ellen!" - írta Hadházy a közösségi oldalán, utalva a tavalyi dudálós tüntetésre. A független országgyűlési képviselő szerint a rendőrség nagyon börtönben szeretné őt látni, mert nem fizette ki és nem dolgozta le a korábban kirótt százezer forintos büntetését - írja a 168 Óra.

"Azért én remélem, ebből nem lesz semmi, én ugyanis már márciusban, annak rendje és módja szerint jelentkeztem Szekszárdon a kormányhivatal foglalkoztatási osztályán, hogy adjanak munkát, ahol ledolgozhatom a pintérség által kirótt büntetést. Jeleztem, hogy a végzettségemből kifolyólag kifejezetten alkalmas vagyok például kórházi kisegítő munkakörben, szerintem el is kél ott most a segítség" - írta. Hozzátette, hogy tegnap felhívta a hivatalt, ahol arról tájékoztatták, az ügye folyamatban van.

"A levélváltásunkat pedig a rendőrségnek is elküldtem. Hátha elkerülhetem a börtönt" - tette hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbrolbalra.blog.hu/api/trackback/id/tr7816495948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása